۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85503106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل موزه بزرگ یزد نیاز است

یزد- ایرنا - استاندار یزد با بیان اینکه برای تکمیل موزه بزرگ استان به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است گفت: اهتمام جدی ما بر تامین منابع مورد نیاز این مجموعه ارزشمند در کمترین زمان ممکن است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "مهران فاطمی" در بازدید از محل احداث موزه بزرگ استان با اشاره به اهمیت موزه ها در جوامع مختلف گفت: موزه بزرگ یزد مجموعه های فاخر و ارزشمند استان در بافت تاریخی است.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در موزه بزرگ استان انجام شده است، اظهارکرد: این مجموعه می تواند شبکه میراثی و گردشگری ما در بافت تاریخی استان را تکمیل کند.

فاطمی با بیان اینکه در سفرهای دور اول و دوم رئیس جمهور شهید به استان برای موزه بزرگ استان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تزریق و از قِبَل آن، اقدامات زیرساختی بسیار ارزشمندی انجام شده است.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: پیگیری های لازم به منظور پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال باقی مانده از اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور شهید، در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری این مجموعه ی موزه ای بسیار بزرگ و ارزشمند هر چه سریعتر ایجاد و مورد استفاده عموم مردم کشور و گردشگران خارجی قرار گیرد.

این موزه که در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع در حال ساخت است افزون بر ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

۳۶ موزه در این استان فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha