دولت سیزدهم در زمینه ارتقا زیرساخت‌ها بی‌نظیر عمل کرد

بوشهر- ایرنا- رییس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: دولت سیزدهم در زمینه ارتقا زیرساخت ها اقدامات بی نظیری در کشور انجام داده که نیاز است در قالب جهاد تبیین و روایت پیشرفت گفته شود.

به گزارش ایرنا؛ «حجت الاسلام حامد تقدیری» روز یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار کرد: تشکیل ستاد ملی روایت پیشرفت از یادگاران رئیس جمهور شهید است تا اقدامات انجام شده توسط این دولت به افکار عمومی منتقل شود.

وی افزود: در این ستاد از استانداران خواسته شده در قالب‌های گوناگون، اقشار مختلف جامعه را در جریان اقدامات دولت قرار دهند.

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت تصریح کرد: استان بوشهر به شکل میدانی و با حضور اقشار مختلف جامعه در طرح های اجرا شده دولت سیزدهم، سرآمد روایت پیشرفت در کشور است.

تقدیری ادامه داد: در این دولت یک تحول جدی در استان بوشهر اتفاق افتاده که نه تنها برای این استان بلکه کشور نیز از این رشد و پیشرفت برخوردار شده است.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم در زمینه ارتقا زیرساخت ها به خصوص تامین آب از طریق احداث آب‌شیرین‌کن ها و جاده های مواصلاتی اقدامات بی نظیری در استان بوشهر انجام داده است.

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت عنوان کرد: بررسی فضای رسانه ای این استان نشان می دهد که مسئولان استان بوشهر در این زمینه خوش درخشیده و اقدامات دولت در استان را به شکل مطلوبی به افکار عمومی از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتقل کرده اند.

وی گفت: روایت پیشرفت که روایت مردمان مجاهد و مقاوم برای داشتن ایرانی قوی است یکی از گام های امیدآفرین و در مسیر جهاد تبین به شمار می رود.

تقدیری بیان کرد: منکر یک سری کمبودها نیستیم اما میزان کارکرد این دولت برای کاهش محرومیت ها طی حدود سه سال گذشته آن قدر وسیع و تاثیرگذار بوده که بخش های فراوانی از کاستی با حضور مدیران عرصه های مختلف و مشارکت مردم کاهش معناداری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مبنای فعالیت در این دولت به سمتی پیش رفته که حتی یک روز برای خدمت رسانی به مردم از دست نرود.

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی بر پیگیری مشکلات مردم در حوزه های مختلف اصرار داشتند و در قالب کارگروه های مختلف با ارائه برنامه های راهبردی زمینه رفع این مشکلات را فراهم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha