۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85503286
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۲۲دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی سه روز در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت : در اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در استان ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز شنبه اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و شهرستان‌های استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۶ سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: چهار دستگاه خودرو شامل یک‌دستگاه آزرا و سه دستگاه پراید و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.


درگیری مردم محلی با افراد غیر بومی شاندرمن با حضور پلیس خاتمه یافت

در گزارش دیگری از این مرکز، فرمانده انتظامی ماسال گیلان هم از رسیدگی و ارشاد ۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ترازی عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری بین چند نفر در بخش شاندرمن، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی موضوع مشخص شد چند نفر غیر بومی با افراد بومی به علت عدم رعایت هنجارهای اجتماعی درگیر شده‌اند، افزود: با حضور ماموران در محل موضوع حل و فصل و خاتمه یافت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

انهدام باند سارقان طلا در گیلان

به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی رودسر از انهدام باند سارقان طلا در رحیم آباد که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت طلاهای بانویی ۶۳ ساله کرده بودند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی با بیان اینکه برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت توسط ۲ زن در قالب مامور آمار در روستای لاتک بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودسر با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک متهم مرد ۳۸ ساله را در این پرونده‌ها شناسائی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی با توجه به قرائن و مستندات موجود سرانجام اعتراف کرد و به برنامه‌ریزی برای انجام سرقت با یک مرد و ۲ زن دیگر اعتراف نمود.

این مقام انتظامی با اشاره به همکاری و هماهنگی مقامات قضائی شهرستان‌های رودسر و لاهیجان در شناسائی و دستگیری متهمان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر در عملیات‌های ضربتی مجزا ۲ سارق زن ۳۳ و ۳۷ ساله و یک همدست مرد ۲۶ ساله متهم را دستگیر کردند.

وی، به دستگیری مالخر ۵۱ ساله این پرونده در شهرستان لاهیجان و کشف اموال سرقتی فروخته شده اشاره و خاطرنشان کرد: کلیه متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر تشکیل باند سرقت و برنامه‌ریزی مدون در خصوص انجام این جرم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه خودروی ۲۰۶ و تاکسی سمند متهمان که برای ارتکاب سرقت استفاده شده بود توقیف شد، خاطرنشان کرد: پس از بازسازی صحنه جرم، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراجل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

غرق شدن جوان ۱۸ ساله در لنگرود

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: جوانی ۱۸ ساله حین شنا در رودخانه خرماسیسکو اطاقور این شهرستان غرق شد.

سرهنگ شریف رحیمی در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام غرق شدن یک نفر در رودخانه خرما سیسکو اطاقور بلافاصله ماموران فرماندهی انتظامی بخش اطاقور به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، جوانی ۱۸ ساله که برای شنا به داخل رودخانه رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha