۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85497390
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

خانه‌ای با ۲۰ هزار داروی قاچاق در گیلان

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85497390
خانه‌ای با ۲۰ هزار داروی قاچاق در گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۰ هزار قلم انواع داروی قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال داخل یک منزل در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه به دریافت خبری در خصوص دپو و توزیع داروهای قاچاق داخل یک منزل در سطح شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس این مکان اعزام شدند.

وی از کشف ۲۰ هزار قلم انواع داروی قاچاق و فاقد مجوز شامل قرص و شربت که در شرایط نامناسب و غیربهداشتی نگهداری می‌شد، خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ممانعت از فعالیت ۲۳ گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رودبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ممانعت از تردد ۲۳ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به نارضایتی مردمی از اقدامات هنجارشکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز، اظهار کرد: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی از تردد ۲۳ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۲۵ دستگاه مینی‌بوس و ون و همچنین ۴۳ دستگاه خودرو آفرودی شامل ۴۷۸ نفر در سطح شهرستان رودبار جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با خودروهای آفرود که با ورود به مراتع، آسیب جدی به طبیعت وارد می‌کنند و همچنین گروه‌های گردشگری فاقد مجوز که اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha