۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85503881
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شانزدهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - شانزدهمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده جهت مشاوره ازدواج جوانان و پیشگیری از طلاق و آسیبهای اجتماعی همزمان با هفته ازدواج در زنجان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز دوشنبه در مراسم افتتاح این مرکز تخصصی به اهمیت مشاوره به ویژه در امر ازدواج اشاره کرد و گفت: این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد و راه اندازی مراکز مشاوره می تواند به تحقق اهداف ترسیم شده در این حوزه کمک کند.

جواد بازرگان افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طی هفته ازدواج سه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در زنجان افتتاح می شود که در مجموع تعداد مراکز تخصصی مشاوره استان به ۱۸ مرکز افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته ازدواج در سطح استان در حال برگزاری است که جشن های وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی در مرکز استان و برخی شهرستانها با حضور ۵۰ زوج جوان از جمله آنها به شمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین به منظور آشنایی با فعالیت های انجام شده در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان و بررسی روند اقدامات آنها در هفته ازدواج از مراکز مشاوره هدف بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha