۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85504896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریق خودرو در پارکینگ ساختمان ۱۶ واحدی پردیس حادثه ساز شد

پردیس- ایرنا-رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: وقوع حریق خودرو در پارکینگ یک آپارتمان چهار طبقه ۱۶ واحدی در فاز چهار پردیس حادثه ساز شد.

به گزارش ایرنا، امیر حسین ملاشور روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: یک مورد حریق خودرو سواری در پارکینگ و دود گرفتگی شدید مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در فاز ۴ خیابان فردوس ۷ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی پردیس از طریق سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی افزود: آتش نشانان از ۵ ایستگاه به همراه تجهیزات کامل، خودروهای تنفسی و پشتیبانی تانکر آب، به محل حریق اعزام شدند. متأسفانه ساکنان ساختمان به دلیل نداشتن سیستم اطفای حریق نتوانسته بودند آتش را خاموش کنند.

حریق خودرو در پارکینگ ساختمان ۱۶ واحدی پردیس حادثه ساز شد

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور به موقع خود و با صلاحدید فرمانده عملیات به دو گروه اطفای حریق و جستجو جهت خارج کردن ساکنان مجتمع مسکونی تقسیم شدند و ضمن مهار سریع آتش، ساکنان را به موقع و در صحت کامل از ساختمان خارج کردند.

وی گفت: در این حادثه ۷نفر از ساکنین ساختمان در طبقات دوم، سوم و چهارم محبوس شده بودند که با تشخیص فرمانده خودرو نردبان هیدرولیکی سریعا از ایستگاه شماره یک به محل حادثه توسط تیم نجات تخصصی این خودرو اعزام شد و محبوس‌شدگان توسط سبد نجات خودرو و بدون هیچ‌گونه آسیبی توسط نیروهای آتش‌نشان از ساختمان خارج شدند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر پردیس خاطر نشان کرد: سردر مجتمع حادثه دیده کوتاه بود و به همین دلیل ورود خودروهای عملیاتی را سخت کرده بود.

وی توضیح داد: ضرورت دارد که مدیران واحدها نسبت به بازدید دوره‌ای سیستم‌های اعلام و اطفای حریق ساختمان‌ها اقدام کرده و همیشه آن را آماده به کار و در دسترس نگه دارند با توجه به اینکه اعمال این دقت نظر باعث نجات جان و مال شهروندان خواهد بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha