۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85532357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریق رستوران در جاجرود ساختمان مسکونی را به آتش کشید+ فیلم

پردیس-ایرنا- رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: یک رستوران سنتی با دکور تمام چوب در جاجرود آتش گرفت و سه طبقه ساختمان را درگیر حریق کرد.

به گزارش ایرنا، امیر حسین ملا شور روزیکشنبه به خبرنگاران گفت: برای خاموش کردن این حریق گسترده از آتش نشانان چهار شهر کمک گرفتیم تا بتوانیم حریق را به موقع و با کمترین خسارت اطفا کنیم.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی پردیس گزارش شد، آتش سوزی در محدوده عملیاتی آتش نشانی پردیس نبود و برای اطفای حریق بلافاصله آتش نشانان ایستگاه خرمدشت به همراه تجهیزات کامل، تانکرهای آب و خودروهای مجهز به تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

حریق رستوران در جاجرود ساختمان مسکونی را به آتش کشید+ فیلم

ملأشور توضیح داد: ساختمان ۳ طبقه یک رستوران معروف دچار حریق شد که متاسفانه بدلیل دکوراسیون قابل اشتعال چوب، چه در داخل و چه تزیینات خارجی و نمای ساختمان و مواد مصرفی رستوران، به تمامی سه طبقه سرایت کرده و این حریق باعث شده بود دود زیادی در تمام طبقات پخش شود.

حریق رستوران در جاجرود ساختمان مسکونی را به آتش کشید+ فیلم

رئیس آتش‌نشانی پردیس ادامه داد: به دلیل حجم بالای آتش و امکان سرایت به کارگاه‌ها و مغازه‌های اطراف، ایستگاه‌های۴، ۵ و ۶ آتش‌نشانی پردیس نیز در محل حاضر شدند و با هماهنگی فرمانده عملیات و درخواست پشتیبانی نیرو و تانکر آب، سه ایستگاه از تهران و همچنین ایستگاه‌های بومهن، رودهن و دماوند نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای اطفای حریق خاطر نشان کرد: محل حریق خارج از محدوده عملیات بود و همچنین ترافیک جاده‌ای منطقه جاجرود زمان رسیدن ماموران کمی طولانی‌تر کرد.

رئیس آتش نشانی پردیس ادامه داد: دو کارگر محبوس در رستوران توسط عوامل آتش‌نشانی نجات پیدا کرده و به همراه یک نفر از آتش‌نشانان که به دلیل استنشاق دود و گازهای سمی مصدوم شده بود، تحویل عوامل اورژانس شدند.

مهار حریق تعمیرگاه با حضور به موقع آتش‌نشان شهرداری پردیس

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: دومین حریق امروز در یک تعمیرگاه اتفاق افتاد که در طی این حریق یک خودرو در این آتش سوزی سوخت.

ملاشور ادامه داد: امروز حادثه آتش سوزی در یک باب مغازه با کاربری تعمیرگاه خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران آتش نشانی پردیس به محل حادثه اعزام شدند.

حریق رستوران در جاجرود ساختمان مسکونی را به آتش کشید+ فیلم

وی افزود: این حریق در یک تعمیرگاه به وسعت ۱۰۰ متر روی داد که در آن یک دستگاه خودروی سواری پراید پارک شده بود و آتش به طور کامل به خودرو سرایت کرد و با اقدامات به موقع اتش نشانی این حادثه، بدون مصدومیت مهار و از سرایت آن به دیگر خودروها و کارگاه‌های اطراف جلوگیری شد و در بررسی کارشناسی به عمل آمده مشخص شد که علت آتش سوزی این تعمیرگاه ، انجام جوشکاری در کنار ظرف بنزین بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha