۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبر: 85505015
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

رزمایش پدافندی نیروهای نظامی در آستارا در حال برگزاری است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: مانور نیروهای نظامی و رزمایش پدافند یکی از واحدهای نظامی مستقر در مجتمع بندری آستارا از صبح امروز در حال برگزاری است که موجب شنیده شدن صداهایی ناشی از انفجار در سطح شهر شده است.

محمدرضا شهاب زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: دلیل شنیدن صدای انفجار در سطح شهر برگزاری مانور آمادگی و رزمایش پدافندی یکی از واحدهای نظامی مستقر در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستاراست که از صبح امروز در محدوده شهرستان بندری آستارا آغاز شده است.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای پدافندی نیروی دریایی راهبردی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریایی آستارا برگزار می‌شود و در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد و صدای انفجارهای پیاپی در این شهرستان مرزی مربوط به این موضوع است.

شهرستان مرزی آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha