۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85505400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۰ بسته نوشت افزار میان کودکان محلات کم برخوردار سنندج توزیع شد

سنندج- ایرنا- جمعیت هلال احمر کردستان، در قالب طرح فضاهای دوستدار کودک و نوجوان، ۲۸۰ بسته نوشت افزار میان کودک مناطق کم برخوردار سنندج توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: کمک ها از ابتدای امسال تاکنون و در چهار محله نایسر، اسلام آباد (تقتقان)، فرجه و شهدا (جور آباد) توزیع شده است.

بابک قنبری افزود: در اجرای این طرح اعضای تیم سحر با پایش و ارزیابی محلات هدف و ارتباط گیری با معتمدین محلی، نوع آسیب رایج در محله را شناسایی کرده و بر اساس آن بازی‌های هدفمند همچون مار و پله امدادی، بادکنک های امدادی، توپ و سبد با استفاده از شخصیت های عروسکی "مدد" و "مهربان" در فضای دوستدار کودک و نوجوان اجرا کردند.

وی اضافه کرد: لوازم التحریر و هدایای از جمله مجموعه کامل لوازم نقاشی و طراحی، قمقمه آب، ظروف غذا، جا مدادی و پک های بهداشتی‌ به ارزش یک میلیارد ریال جهت توزیع در میان کودکان و نوجوانان محلات نایسر، اسلام آباد (تقتقان)، فرجه و شهدا (جور آباد) از محل بودجه طرح خریداری شده و بین ۲۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در فضای دوستدار کودک در محلات مذکور در بهار ۱۴۰۳ توزیع شد.

قنبری از برگزاری کارگاه سبک های فرزند پروری با حضور والدین کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: با هدف کمک به افزایش ارتباط موثر بین فرزندان و والدین این کارگاه در حاشیه فضای دوستدار کودک برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha