فرمانده سپاه کرمانشاه: رسانه‌های دشمن به دنبال اغفال و گمراهی مردم هستند

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به فضای رسانه‌ای دشمنان برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دشمنان با امپراطور رسانه‌ای که در اختیار دارند حتی لحظه و ثانیه‌ای برای گمراهی و اغفال مردم در راستای مشارکت نکردن در این اننتخابات دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار بهمن ریحانی روز سه‌شنبه در نشست جهاد تبیین و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، جهاد تبیین را همان جهاد کبیر قرآنی دانست که در آیات برای مبارزه با کافران توصیه شده است و افزود: باید با آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و روشنگری در مقابل این حیله دشمنان از نظام انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی به فضای رسانه های دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و دولت اشاره کرد و گفت: امروز راهبرد اصلی دشمنان مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور است که باید در این راستا با بیان دستاوردها، قدرت و هیمنه جمهوری اسلامی در بین قدرت های جهانی و منطقه ای روشنگری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به توان نظامی انقلاب اسلامی در دفاع از کیان کشور اشاره کرد و افزود: عملیات"وعده صادق" در حمله به مرکز راهبردی دشمن بدون غافلگیری و با آگاهی کامل دشمن از آن؛ نشانه قدرت بالای بازداندگی و دفاعی انقلاب اسلامی است به همین خاطر دشمنان جرات ندارند از نظر نظامی به ما حمله کنند.

سردار ریحانی اضافه کرد: اما مولفه و قدرت اصلی و ملی انقلاب اسلامی مردم آن است که در همه حال و در تمام بحران ها پشت نظام بوده اند که ما پیروز شدیم.

وی در ادامه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را عامل قدرت چانه زنی بالا در محافل سیاسی بین المللی کشور دانست و گفت: مردم ما در همه دوران و رویدادها در دفاع از کشور اعم از مسائل اقتصادی، نظامی و سیاسی در طول انقلاب اسلامی با وجود برخی گلایه ها، حماسه آفرینی کرده اند و راه شهدا و امام (ره) را ادامه داده اند.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش، مردم داری، ولایت مداری، پشتیبانی از جبهه مقاومت و امید و وحدت آفرینی را از خصوصیات بارز رییس جمهور شهید عنوان کرد و از مسوولان استان کرمانشاه خواست این خصوصیات شهید خدمت را برای خدمت به مردم الگو قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه راه اندازی نشست های جهاد تبیین در سطح ملی، استانی و شهرستانی را در راستای روشنگری و بصیرت افزایی دستاوردهای نظام، دفاع از مبانی اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی کشور در مقابل دسیسه های دشمنان عنوان کرد و خواستار تشکیل این نشست به صورت ماهیانه شد.

سردار ریحانی در پایان از استادان دانشگاه، نخبگان و مسوولان خواست در مقابل حمله همه جانبه دشمنان دست به روشنگری بزنند.

به گزارش ایرنا؛ انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه روز هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در یک‌ هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی و توسط بیش از ۳۲ هزار نفر اعضای هیأت اجرایی برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha