۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹
کد خبر: 85506148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس کرمان راننده متخلف اتوبوس را جایگزین کرد

۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹
کد خبر: 85506148
پلیس کرمان راننده متخلف اتوبوس را جایگزین کرد
عکس آرشیوی است

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به جلوگیری از تردد یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۵ مسافر با راننده‌ای بدون گواهینامه پایه یک و با سرعتی حادثه ساز گفت: پلیس مانع ادامه مسیر اتوبوس با این راننده شد و راننده ای صلاحیت‌دار جایگزین کرد تا مسافران به مسیر خود ادامه دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضایی شامگاه سه شنبه افزود: ماموران تیم گشت کنترل نامحسوس پلیس راه در بررسی شبانه ناوگان مسافربری در یکی از معابر پر تردد حوزه شهرستان رفسنجان یک دستگاه اتوبوس را به علت ارتکاب سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی ادامه داد: همچنین مشخص شد که راننده این اتوبوس گواهینامه پایه یک ندارد و پس از پشت سر گذاشتن ایستگاه پلیس راه به جای راننده اصلی عهده دار رانندگی شده و راننده اصلی هم برای انجام امور شخصی، اتوبوس را ترک کرده است.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: در این راستا با هماهنگی ماموران وظیفه شناس پلیس راه، ادامه مسیر این اتوبوس به راننده ای صلاحیت دار محول شد تا مسافران را بدون معطلی به مقصد برساند.

وی تصریح کرد: راننده اصلی نیز در ادامه احضار و در رابطه با این بی مسئولیتی و تخلف مورد توجیه و اعمال قانون قرار گرفت چراکه امکان داشت با وقوع هرگونه حادثه ای چشمان بسیاری را گریان و منتظر بگذارد.

سرهنگ رضایی همچنین با اشاره به اینکه این اقدام مجدانه ماموران پلیس راه قدردانی مسافران را به همراه داشت گفت: حضور شبانه روزی تیم های کنترل نامحسوس پلیس راه در محورها به منظور پیشگیری از اینگونه تخلفات و حوادث احتمالی است.

وی افزود: در این رابطه از رانندگان ناوگان مسافربری می خواهیم هیچگاه اتوبوس خود را حتی در مسیرهای کوتاه به شاگردان و افراد بدون صلاحیت نسپارند و با زندگی و جان هموطنان بازی نکنند.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha