ناپایداری هوا در کهگیلویه وبویراحمد پیش بینی می شود

یاسوج - ایرنا -رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناپایداری هوا از روز جمعه بیست و پنجم خرداد به مدت سه روز در استان پیش بینی می شود.

ولی بهره مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بررسی نقشه های هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد نشان می دهد این سامانه بیشتر در مناطق سردسیری و در ساعات بعد از ظهر به صورت بارش های رگباری فعالیت می کند.

وی درباره هوای شبانه روز ساعت آینده در استان هم عنوان کرد: گرد و غبار،وزش شدید باد و افزایش ابر در این بازه زمانی پیش بینی شده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در چند روز آینده دمای هوای مناطق مختلف استان تغییرات چندانی نخواهد داشت.

بهره مند بیان کرد: شبانه روز گذشته نیز شهرهای لنده و سی سخت با ۴۲.۳ و ۱۶ درجه سانتیگراد گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده است.

وی ابراز کرد: بیشینه دمای شبانه روز گذشته در منطقه امامزاده جعفر ۴۱.۴،دوگنبدان ۴۰.۷،دهدشت ۴۰.۳،لیکک ۴۰.۱،یاسوج ۳۳،سی سخت ۳۱ و مارگون ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بهره مند خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین حداقل دمای هوای یاسوج ۱۶.۶،مارگون ۱۷.۳،امامزاده جعفر ۲۳.۶،دوگنبدان ۲۵،لنده ۲۸ و لیکک ۳۰ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

درباره وضعیت هواشناسی در کهگیلویه وبویراحمد بیشتر بخوانید

جلوه های اقلیم چهار فصل در هوای کهگیلویه و بویراحمد نمایان شد

دمای هوای ۲ شهر کهگیلویه وبویراحمد از ۴۵ درجه گذشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha