۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85506619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه دونده همدانی شانس سهمیه پارالمپیک پاریس را دارند

همدان-ایرنا- رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان همدان گفت: سه دونده نابینا و کم بینای این استان شانس کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارند.

سمیه سهیلی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات دو ومیدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور انتخابی پارالمپیک پاریس در شرایطی جمعه هفته جاری در مجموعه آفتاب تهران برگزار می شود که همدان سه شانس کسب سهمیه دارد.

وی بیان کرد: حمید اسلامی در پنج هزار متر، وحید علی نجیمی و مهرداد مرادی در ۴۰۰ متر شانس های اصلی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان همدان برای کسب سهمیه پارلمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

سهیلی ادامه داد: در این مسابقات نمایندگان فدراسیون جهانی ورزش معلولان نیز حضور خواهند یافت و همین مساله بر حساسیت رقابت ها برای کسب سهمیه افزوده است.

رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان همدان یادآور شد: قول کسب سهمیه را می دهم چرا که در چندسال اخیر نه تنها جزو بهترین های کشور بوده ایم بلکه در میادین بین المللی نیز مدال های رنگارنگ را به ارمغان آورده ایم.

وی خاطرنشان کرد: دونده های همدانی همه روزه تمرین آماده سازی خود را پیگیری می کند و هزینه های زیادی را صرف برگزاری تمرین ها کرده ایم و امیدوارم با کسب سهمیه ثمره آن را کسب کنیم.

سهیلی افزود: برای کسب موفقیت این قشر از ورزشکار همدانی از هیچ حمایتی فروگذار نیستیم و اطمینان دارم در مسابقات روز جمعه سهمیه را کسب می کنند.

وی در خصوص شرایط بدنی حمید اسلامی دونده همدانی گفت: اسلامی با مصدومیت مواجه است اما تصمیم بر حضور در این مسابقات دارد و امیدوارم این بار بتوان سهیمه پارالمپیک را کسب کند.

هم اکنون یکصد ورزشکار در رشته های مختلف نابینایان و کم بینایان همدان فعالیت دارند.

دو ومیدانی پرافتخارترین ورزش نابینایان و کم بینایان همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha