۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85506643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار ائمه جماعت آموزش‌های روانشناسی کودک و نوجوان را فرا می‌گیرند

بجنورد-ایرنا- قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ۱۰ هزار نفر از ائمه جماعت مدارس امسال آموزش های لازم روانشناسی کودک و نوجوان فرا می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، سید احمد زرهانی روز چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز در بجنورد اظهار کرد: ائمه جماعت مدارس و دانشگاه ها آموزش های مسائل روانشناسی کودک، نوجوان، تعلیم و تربیت اسلامی را فرا خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه نماز بزرگترین مسأله کشور است افزود: این آموزش ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و این طلبه ها باید روانشناسی کودک و علوم ارتباطات را فرا گیرند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به لزوم توجه ویژه به فضای نمازخانه ها اضافه کرد: سال گذشته خیران یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعانه به مساجد سوق دادند و کمک خوبی برای مساجد انجام شد.

وی ادامه داد: باید از قدرت اساتید و دانشجویان برای تبیین جایگاه نماز استفاده کرد و اتاق فکر نماز ایجاد شود تا نخبگان کمک کنند که جوانان، مدیران، کارکنان، طلاب و همه دستگاه ها یک حرکت نمازی داشته باشند.

زرهانی گفت: ۴۰۰ جلد کتاب در سه دهه گذشته به همت اهل قلم و علم تالیف، چاپ و منتشر شده است.

وی افزود: اکنون نسلی را در مدارس و دانشگاه ها داریم که برخی از حرف ها و منطق ما را به سادگی دریافت نمی کنند، در این زمینه با کار فرهنگی و هنری باید فرزندان را در جریان کار فرهنگی قرار گیرد و مشعل نماز در خانه و مدرسه روشن شود.

سی و یکمین اجلاس سراسری نماز امسال در خراسان شمالی برگزار می شود و نخستین نشست ستاد برگزاری این اجلاس امروز با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در استانداری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha