معاون استاندار تهران: تکریم جایگاه نماز جمعه مهمترین دستور کار دولت سیزدهم است

ورامین- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: تکریم جایگاه نماز جمعه، مهترین دستور کار دولت سیزدهم است که به عنوان یک تکلیف شرعی به آن پایبند بوده و تا آخرین روز فعالیت به آن عمل می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعباس جوهری روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: آیت الله سیدمرتضی محمودی، منشاء خدمات و برکات بسیاری برای دشت ورامین و استان تهران بوده اند و قطعا مسیر نورانی که وی با تلاش های خود ترسیم کرد، توسط امام جمعه جدید پویاتر از قبل ادامه پیدا می کند.

وی افزود: رویکر دولت سیزدهم که با دستور رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان یک تکلیف ابلاغ شده بود، پاسداشت جایگاه ویژه نماز جمعه و ائمه جمعه است که این مهم به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی، با جدیت دنبال می‌شود.


وی اظهار داشت: در طول فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، تعامل خوب، همراه با همدلی و همکاری میان ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران برقرار است و ما نیز با تمام وجود، برای این جایگاه مهم، احترام قائل بوده و وظیفه داریم آن را ارتقاء بخشیم.


جوهری تصریح کرد: پایگاه نماز جمعه، تنها سازمان خدانهاد است و باقی سازمان ها و ارگان‌ها، نهادهایی مردم نهاد هستند که باید به این دلیل، جایگاه و اهمیت پایگاه نماز جمعه روز به روز ارتقاء پیدا کند، موضوع مهمی که همواره در دستور کار دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید بوده است.


وی گفت: مجموعه دولت سیزدهم جایگاه نماز جمعه را محلی برای رجوع مردم و حل مشکلات آنان می‌داند از این رو بسیاری از برنامه‌های استانداری تهران از جمله معارفه تعداد زیادی از فرمانداران در پایگاه های نماز جمعه برگزار شده است.


معاون استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز دست اندرکاران برگزاری انتخابات، چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر، به هدایت‌ها و همفکری با ائمه جمعه نیاز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha