عزیزی: صعود تنیس به گروه دوم آسیا نیازمند حمایت است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون تنیس گفت: صعود تیم ملی تنیس به گروه دوم آسیا - اقیانوسیه نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت دارد و اینکه اینکه می‌گویند همه کارها را باید فدراسیون انجام دهد اشتباه است.

به گزارش ایرنا، داود عزیزی روز چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من تنیس باید به سمت قهرمانی برود به شرط آنکه باشگاه‌ها و هیات‌های استانی نیز در این راه حرکت کنند. در بخش برگزاری مسابقات در ۲ سال گذشته در کشور رکورد زدیم. در این ۴ سال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا بتوانیم از بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور حضور دارند استفاده کنیم و ضمن آنکه تلاش داریم تا کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم. شک نکنید در ۴ سال آینده در تنیس اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود: باید مسابقات بزرگی را برگزار کنیم که بازیکنان کشورمان رشد کنند و فضای تنیس خاکی را به سمت تنیس هارد کورت ببریم. متاسفانه در هارد کورت حرفی برای گفتن نداریم ولی در زمین خاکی استاد هستیم. امیدوارم که با کمک وزارت ورزش و شهرداری تهران بتوانیم مجموعه شیرودی را هاردکورت کنیم و ضمن آنکه از مجموعه ایرانمال در خصوص دادن زمین هاردکورت به ملی‌پوشان تشکر می‌کنم. زمین هارد کورت در ایران بسیار کارساز است چون در ایران با موضوع بی‌آبی سرکار داریم. زمین هارد کورت می‌تواند بازیکنان را در موقعیت مسابقه قرار دهد.

رئیس فدراسیون تنیس درباره اینکه آیا برنامه‌ای در مورد گسترش لیگ دارید، یادآور شد: در دنیا لیگ تنیس وجود ندارد عمده مسابقات در تورهای جهانی است. به دنبال برگزاری تور جهانی به میزبانی ایران هستیم که بازیکنان بتوانند تجربیات خود را افزایش دهند. امیدوارم وزرات ورزش از فدراسیون تنیس حمایت مالی داشته باشد.

عزیزی در حضور تیم ملی تنیس در گروه سوم آسیا - اقیانوسیه، گفت: ما تجربه حضور در گروه ۲ را هم داریم. اما نکته مهم این است که باید حمایت کنیم. اما این کار به برنامه‌ریزی نیاز دارد و اینکه می‌گویند همه کارها را باید فدراسیون انجام دهد اشتباه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha