۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبر: 85507039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۶۶۶ متقاضی مسکن ملی در شهرستان اسدآباد تایید شدند

همدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: ۱۰ هزار و ۲۲ متقاضی اسدآبادی در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای استفاده از امتیاز طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده اند که از این تعداد شرایط چهار هزار و ۶۶۶ نفر نهایی شده است.

مسعود رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد افراد تایید شده شامل چهار هزار و ۶۴۰ متقاضی در شهر اسدآباد، ۱۵ متقاضی در شهر آجین و ۱۱ متقاضی نیز در شهر پالیز می‌شوند که واجد شرایط دریافت زمین هستند و در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست ۵۹ نفر از متقاضیان مسکن خود را تحویل گرفتند و در کوی سیداحمد برای هزار و ۸۰ نفر از متقاضیان در قالب گروه ساخت، زمین در نظر گرفته شده است که بنیاد مسکن نقش تسهیلگر را دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان افزود: در مرحله زمین‌های معروف به منطقه "بادخوره"برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تفکیک می‌شود.

وی ادامه داد: این اراضی از زمین های ملی است و پس از آماده سازی به صورت تفکیک شده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

رضایی افزود: مرحله آماده سازی پروژه یک هزار و ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دستگاه‌های اجرایی باید زمین‌های مربوط به خدمات روبنایی را تحویل بگیرند و همزمان با ساخت واحدهای مسکونی خدمات روبنایی نیز اجرا شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اسدآباد، ۴۶۰ نفر به بانک ملت، ۴۲۰ متقاضی به بانک ملی معرفی و ۵۶۰ نفر نیز برای معرفی به سایر بانک‌ها گروه بندی شده‌اند و مابقی نیز باید پس از انجام مراحل قرعه کشی گروه بندی شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان اسداباد به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان همدان و در همسایگی با استان کرمانشاه قرار دارد.

در دولت سیزدهم مجموعه وزارت راه و شهرسازی هم‌زمان با اجرای قانون جهش تولید مسکن، واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت را نیز در برنامه قرار داده است.

بر اساس آمارها، تاکنون نزدیک‌به ۷۵ هزار و ۲۸۵ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در سراسر کشور تخصیص و واگذار شده که نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ قطعه آن در استان همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha