شهرداری قزوین برای شور انتخاباتی در شهر پررنگ ظاهر شود

قزوین - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:‌ شهرداری برای ایجاد شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید با بسیج همه امکانات در شهر پررنگ ظاهر شود.

علی فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری‌ها نقش موثری برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات دارند و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی باید از بسیج تمامی امکانات در تحقق این مهم بهره برد.

وی با بیان اینکه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم باید شور و نشاط اجتماعی فراهم شود، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری قزوین باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای فضاسازی شهری با کمک آگهی‌نما و امکانات در اختیار برای نصب تصاویر انتخاباتی انجام دهد.

فرمانی ادامه داد: تبلیغات نقش مهمی در عرصه انتخابات به ویژه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهد داشت و هدف از تبلیغات محیطی، تاثیرگذاری بر میزان مشارکت مردم در انتخابات و افزایش حس امیدواری است.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: این تکلیف همه دستگاه‌های اجرایی است که با استفاده از ظرفیت های در اختیار برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

گفتنی است، با اعلام ستاد انتخابات کشور طبق قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، از امروز تا ۶ تیرماه ۱۴۰۳ بازه تبلیغات برای نامزدها در نظر گرفته شده و ۷ تیرماه منع تبلیغاتی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha