مسئولان فارس برای اجرای ۸۷ کلان‌پروژه هم‌پیمان شدند

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به نشست خود با ۱۸ نماینده مردم این استان در مجلس دوازدهم گفت: مسئولان همه بخش های مختلف از اجرا تا خانه ملت و سایر بخش ها در استان برای اجرای ۸۷ کلان‌پروژه تفاهم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی ایمانیه بعداز ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین و شورای اداری فارس افزود: تفاهم نامه اجرای این کلان پروژه‌ها با امضای نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، ۱۸ نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده مجلس خبرگان رهبری و فرمانده سپاه فجر، منعقد شد و برای پیگیری و اجرا به مدیران کل نیز ابلاغ می‌شود.

وی افزود: طی سه هفته گذشته جلسات متعددی با مدیران استانی و کشوری برای رفع مشکلات پروژه‌های متوقف مانده داشتم که بیشتر آنها منجر به تصمیمات کارگشا برای حل مشکلات مزمن می‌شود.
استاندار فارس از مدیران اجرایی استان نیز خواست تا مشکلات و پروژه‌های برزمین مانده دستگاه خود را در نشست با دیگر مدیران مرتبط پیگیری و تعیین تکلیف کنند تا مردم برای استفاده از یک خدمت بیش از این معطل نشوند.
وی با تاکید بر ضرورت تبیین اقدامات و دستاوردهای سه سال گذشته دولت اظهار کرد: منطقی و عقلانی نیست که تلاش‌های مدیران خدمتگزار بیان نشود و دیگرانی که شما را متهم به ناکارآمدی می‌کنند در این سخن کذب موفق شوند.
ایمانیه ادامه داد: هر اقدامی که در این سه سال انجام شده به شیوه های مختلف به تصویر کشیده و برای بیان و معرفی این دستاوردها از همه ظرفیت ها استفاده شود.

استاندار فارس همچنین از مدیران اجرایی استان خواست به منظور جهاد تبیین، تورهای بازدید از پروژه‌های به انجام رسیده یا فعال شده را برای رسانه‌ها برگزار کنند.
وی میز خدمت فرمانداران فارس برای مردم را موفق ارزیابی کرد و گفت: جمعه هفته آینده نیز میز خدمت مدیران کل برگزار می‌شود تا مسائل و مشکلاتی که میان دستگاه‌های مختلف وجود دارد، حل شود.
ایمانیه افزود: همه دستگاه‌های اجرایی فارس باید دفتر ارتباطات مردمی خود را فعال و حداقل ۲ کارشناس باسلیقه و خوش اخلاق را در آن مستقر کنند تا مردم در مراجعه، سرگردان نشوند.
استاندار فارس اعلام کرد: به زودی چندین پروژه این استان با حضور مسئولان ملی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

رئیس جمهور آینده کشور باید به اجرای برنامه هفتم توسعه تعهد داشته باشد

استاندار فارس همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه، اظهار کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید ولایت‌پذیری داشته باشد و برای پیشبرد برنامه‌های خوبی که آغاز شده، تلاش کند.
او افزود: رئیس جمهور آینده باید خود را متعهد به اجرای برنامه هفتم توسعه بداند تا به بی‌برنامگی و بی هدفی نرسیم.

استاندار فارس با تاکید بر برپایی شایسته عید بزرگ غدیر در فارس، گفت: بزرگداشت این عید سعید در فارس از اول ذی الحجه شروع می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد؛ روز عید غدیر تا ظهر نیز در حرم مطهر شاهچراغ برنامه های مختلفی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برپاست.
او از فرمانداران خواست کمک کنند تا مراسم عید سعید غدیر در همه شهرها و روستاها نیز به شایستگی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha