پایبندی به اجرای برنامه هفتم از معیارهای انتخاب رئیس جمهور آینده باشد

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت : پایبندی به اجرای برنامه هفتم باید از معیارهای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بعد از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین و شورای اداری فارس، اظهار کرد:برنامه هفتم توسعه برنامه خاص دولت نیست و رئیس جمهور آینده باید بتواند در هماهنگی با دیگر قوا در این زمینه اقدام کند تا عقب ماندگی سال‌های گذشته جبران شود.

وی یادآور شد: رشداقتصادی کشور در چهار سال گذشته منفی بود، اما روزی که آیت الله رئیسی به شهادت رسید به مثبت پنج رسیده بود و با دنبال شدن این راه، باید شاهد افزایش آن باشیم .

تاکید بر اخوت دینی

آیت الله دژکام همچنین با اشاره به پیوند اخوت میان مومنان در عید سعید غدیر، گفت: برادری دینی بستر جهاد تبیین است و این برادری، غدیر امسال باید در فارس میلیونی شود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود:در عید بزرگ غدیر ۲ پیوند برجسته می‌شود، یکی پیوند امام و امت و دیگری پیوند اخوت و برادری ایمانی است.

وی افزود: برادری ایمانی و ارتباط عرضی آحاد امت باید تقویت شود چرا که اگر دلها با هم ارتباط نداشته باشند، سخنرانی های تبیینی نیز اثرگذار نخواهد بود، این در حالی است که ایجاد برادری سبب همراهی مردم با یک اشاره می شود.

۱۴ قرارگاه تخصصی جهادتبیین در فارس فعال شود

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: قرارگاه های تخصصی تبیین مانند قرارگاه‌های آموزش و پرورش، جامعه کارگری و دیگر بخشها، باید فعال شوند تا از همه بخشهای جمعیتی و ظرفیت‌های برای جهاد تبیین استفاده شود.

وی عنوان کرد: فعال شدن ۱۴ قرارگاه تخصصی، همه ظرفیت‌های فارس را پای کار جهاد تبیین می‌آورد.

امام جمعه شیراز:  پابندی به اجرای برنامه هفتم از معیارهای انتخاب رئیس جمهور آینده باشد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha