پیش‌بینی برگزاری ۹۵ کارگاه آموزشی تابستانه برای کودکان گنبدی

گنبدکاووس- ایرنا- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت فعالیت‌ فرهنگی و هنری در ارتقای مهارت از سنین پایه، گفت: برگزاری ۹۵ کارگاه آموزشی رشته‌های مختلف ویژه تابستان در ۲ مرکز کانون پرورشی شهرستان پیش‌بینی شده است.

سمیه محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری کلاس‌ها، کارگاه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پرورش استعدادها دانست و گفت: تابستان امسال ۹۵ کارگاه از جمله «نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، فن بیان، کاردستی، داستان نویسی، نمایش خلاق، کتابخوانی، تئاتر، عروسک سازی، نوشتن خلاق، شعر و قصه» در ۲ مرکز کانون پرورش فکری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گفته وی این کلاس‌ها از اول تیر آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس ادامه داد: این کلاس‌ها در قالب هشت تا ۱۰ جلسه بر اساس سن و به تفکیک جنسیت برنامه‌ریزی شده است.

محمدی افزود: امسال برای نخستین بار کارگاه‌های «مادر و کودک» با هدف توانمندسازی و استحکام بنیان خانواده با عنوان کلاس‌های گلیم‌بافی، هنرهای بومی و سنتی، چرم‌دوزی، شاهنامه‌خوانی و مجسمه‌سازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین برای نخستین بار در مرکز علم و فن‌آوری، کلاس‌های رباتیک، نجوم، الکترونیک، گلایدر، برنامه نویسی و آزمایش به زبان ساده برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس با اشاره به نام نویسی بیش از پنج هزار نفر در برنامه‌های ۲ مرکز شهرستان، گفت: تعداد کلاس‌ها و اعضا نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

محمدی یادآور شد: علاوه بر کلاس‌های تخصصی تابستانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی از جمله جشنواره پرواز بادبادک‌ها، مسابقات محله محور، نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی، زنگ قصه گویی، تعزیه و نمایش، مسابقات کتابخوانی، اردوهای علمی و تفریحی، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی نیز اجرا می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و فعالیت ۲ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha