مشارکت حداکثری در انتخابات موجب وحدت ملی می شود

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مشارکت و حضور پرشور ملت ایران اسلامی در رویداد سیاسی انتخابات موجب وحدت، یکدلی و انسجام ملی می شود.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز پنجشنبه در نشست با عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تایباد افزود: مشارکت در انتخابات از بُعد سیاسی، همبستگی و مشارکت عمومی نقش سازنده ای در تقویت قدرت کشور در بخش های مختلف دارد.

او اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه‌های دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، از عوامل بسیار مهم تقویت و حفظ نظام به شمار می رود و هر اندازه این حضور با بینش و بصیرت باشد جایگاه ایران در ابعاد ملی و بین المللی تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برهه حساس که دشمن همچون همیشه به دنبال کمرنگ نشان دادن میدان انتخابات است همه ما وظیفه داریم از هر ظرفیتی برای برگزاری باشکوه این عرصه سیاسی استفاده کنیم.

فرماندار تایباد با اشاره به این که معاندان و بدخواهان این نظام و انقلاب از هر توطئه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند گفت: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای کشور است که باید با تلاش و همت دستگاههای اجرایی به بهترین شکل خود رقم بخورد و همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.

شیردل افزود: پیشرفت امروز کشورمان در عرصه های مختلف با حمایت مردم رقم خورده است و مردم که پشتوانه نظام خود باشند گزندی به این آب و خاک نخواهد رسید.

افزون بر هزار نفر عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تایباد هستند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هشتم تیرماه در کشور برگزار می شود که پنج نامزد انتخاباتی در این عرصه رقابت دارند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha