۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85508084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راز جنایت خانوادگی فاش شد٫ دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو

تهران‌ بزرگ - تهران - رییس پلیس آگاهی پایتخت درباره یک مورد قتل در یکی از خانه‌های شرق تهران گفت: پدری که فرزند خود را به‌ دلیل اعتیاد به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: شنبه ۱۹ خرداد ماه، مرگ مشکوک مردی در یکی از خانه‌های شرق تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در خانه موردنظر با جسد مردی حدود ۳۰ ساله مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول توسط پدرش قربانی یک جنایت هولناک شده است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با توجه به اینکه پدر مقتول نیز در این درگیری زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و سپس با دستور مقام قضایی قرار شد او پس از سیر کامل مراحل درمانی به‌ اتهام مباشرت در قتل عمدی فرزندش دستگیر شود.

سردار گودرزی خاظرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت مقتول که اعتیاد داشته مدام به‌خاطر پول موادمخدر با پدرش درگیر می‌شده است که روز حادثه این ۲ نفر با یکدیگر سر همین موضوع مشاجره کردند و در نهایت متهم با ضربات مهلک ضربه چاقو پسر خود را به قتل رسانده است.

راز جنایت خانوادگی فاش شد٫ دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو

سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو

رییس پلیس آگاهی پایتخت همچنین از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در شرق تهران، خبر داد و گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودروهای شهروندان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۲ مرد جوان در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت پرسه زده و پس از شناسایی خودروهای شهروندان با کج کردن درب آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند؛ همچنین در بررسی‌های اولیه مقداری اموال مسروقه کشف شد.

سردار ولی‌پور گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بودند اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شرق تهران اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha