بازداشت سارقی که با موتورسیکلت مادرش دزدی می‌کرد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دزدی که با موتورسیکلت مادرش دست به سرقت خودرو می‌زد، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز سه‌شنبه در این باره افزود: چندی پیش سرقت‌ یک تیبا در شمال شهر رخ داد و تحقیقات نشان داد که مرد جوانی به نام هوشنگ به همراه دوستش منصور در ساعات پایانی شب با یک موتورسیکلت مشکی رنگ در خیابان‌های خلوت شمال تهران تردد کرده و پس از شناسایی یکی از خودروهای شهروندان اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بازبینی دوربین‌های مداربسته صحنه سرقت هویت صاحب موتورسیکلت با نام مادر هوشنگ را نشان داد و در تحقیقات از مادر مشخص شد که موتورسیکلت مورد نظر، زمان ارتکاب جرم دست فرزندش بوده است.

وی با بیان اینکه هوشنگ و منصور که با یکدیگر دوست هستند و سابقه کیفری و پا بند الکتریکی دارند، گفت: هر ۲ متهم توسط ماموران دستگیر شدند و به سرقت چهار خودرو در شمال تهران با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

شرور فراری در دام پلیس افتاد

همچنین سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک شرور متواری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد.

وی گفت: در پی قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش بنام منطقه در یکی از رستوران‌های بلوار دانشجو، با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهم شناسایی شد.

بازداشت سارقی که با موتور سیکلت مادرش دزدی می‌کرد

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم که به اتهام درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف، تخریب خودرو، استفاده استفاده از سلاح گرم و سرد و همچنین ایجاد رعب و وحشت تحت تعقیب بود، قبل از ورود پلیس متواری اما در نهایت دستگیر شد.

سرهنگ ضرونی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و درگیری با شهروندان اعتراف کرد و به مرجع قضایی منتقل شد.

زورگیری در یک کافه شهرزیبا

از سوی دیگر سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر خبر داد و گفت: در پی تماس شخصی با پلیس ۱۱۰ و اعلام گزارشی مبنی بر ورود سارق به کافه و سرقت با روش زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در خیابان بهار جنوبی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به محل اعزام شدند.

وی افزود: صاحب کافه گفت که سارق با یک قبضه سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده و از وی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را به سرقت برده است.

بازداشت سارقی که با موتور سیکلت مادرش دزدی می‌کرد

به گفته سرهنگ افشار، ماموران پس از بررسی دوربین‌های محل سرقت، هویت سارق را شناسایی کردند و مشخصات وی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد که متهم در حال گشت زنی در خیابان استاد شهریار شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اضافه کرد: متهم به کلانتری منتقل شد و به جرم خود مبنی بر سرقت کارتهای بانکی و دریافت رمز کارت‌ها با روش زورگیری اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha