۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85508759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام صهیونیست: حزب‌الله در شمال اسرائیل منطقه امن ایجاد کرده است

تهران- ایرنا- فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اسرائیل اذعان کرد: ما در حال از دست دادن منطقه «الجلیل» هستیم و به جای اینکه اسرائیل در جنوب لبنان منطقه امن ایجاد کند، حزب‌الله لبنان در شمال اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) اقدام به ایجاد منطقه امن کرده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از المیادین، سرلشکر یفتاح رون طال افزود: حزب الله لبنان به ما هیچ اهمیتی نمی دهد. شهرک «کریات شمونه» به شهر اشباح و منطقه جنگی تخلیه شده، تبدیل شده است.

فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: وضعیت در شهرک کریات شمونه غیر قابل تحمل است.

همزمان رسانه‌های صهیونیست با اذعان به شکست رژیم اشغالگر در مقابل حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی، تأکید کردند که مقاومت اسلامی لبنان با هدف قراردادن سیستم‌های راداری و جاسوسی، باعث غیرفعال شدن سامانه‌های هشداردهنده ارتش اشغالگر شده‌اند.

رسانه های صهیونیستی در گزارشی تحلیلی تأکید کردند: حزب الله، شمار زیادی از سامانه های جاسوسی، راداری و هشداردهنده ارتش اشغالگر را هدف قرار داده است.

این گزارش می افزاید: حزب الله، باعث بی اثر شدن توانایی های هشداردهنده ارتش رژیم صهیونیستی شده است و حتی غالب صهیونیست ها، هیچ گونه اطلاعی از این عملیات حزب الله ندارند. این در حالی است که حتی پس از انتشار تصاویر عملیات توسط حزب الله، صهیونیست ها فقط از بخش اندکی از حقایق اطلاع پیدا می کنند.

در گزارش رسانه های صهیونیستی آمده است که حزب الله از توانایی رصد و کسب اطلاعات نظامی دقیق و مستندسازی همزمان برخوردار است و اطلاعات نظامی جمع آوری شده توسط آن، در سطح عملکرد یک سازمان اطلاعات نظامی غربی بسیار پیشرفته است.

همچنین برخی از مستندسازی ها که توسط حزب الله به نمایش درمی آید با استفاده از پهپادهایی در داخل سرزمین های اشغالی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز امروز جمعه ضمن اعتراف به موفقیت عملیات‌های موشکی و پهپادی حزب‌الله در جبهه شمالی گفت که این ترس وجود دارد که در پی این حملات به شمال فلسطین اشغالی، سال تحصیلی آینده مختل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha