۹۵۵ شعبه اخذ رای برای شهرستان اصفهان پیش بینی شده است

اصفهان-ایرنا- فرماندار اصفهان گفت: ۹۵۵ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی روز پنجشنبه افزود: با توجه به اهمیت انعکاس رسانه‌ای انتخابات، ۲ شعبه اخذ رأی ویژه در میدان امام خمینی(ره) و پل خواجو اصفهان دایر می‌شود که در مجاورت آنها رویدادهایی تحت عنوان «جشن انتخابات» با برنامه‌های شاد و مِهیج نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسه مشترکی بین مسوولان مناطق، نمایندگان فرماندار و ناظران شورای نگهبان در مناطق بیست و یک گانه شهرستان برگزار شده است، اظهار داشت: علیرغم فرصت محدود باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی‌های خوبی ایجاد و برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش به نیروها در روزهای آینده نیز انجام شده است.

فرماندار اصفهان، تلاش همگانی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در رویداد روز هشت تیر را از مهمترین اهداف عوامل اجرایی انتخابات دانست و اظهار داشت: هماهنگی مطلوبی بین حوزه های امنیتی، پشتیبانی، فناوری، اجرا و نظارت وجود دارد و امیدواریم اصفهان مانند ادوار انتخابات گذشته در روز سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری نیز بدرخشد.

احمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی، بر ضرورت حفظ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات تأکید کرد و گفت: برای ادامه این مسیر نورانی در حوزه انتخابات که همانا مراجعه به رأی مردم است، بی‌طرفی برگزارکنندگان انتخابات اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha