ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در اصفهان به‌صورت مردمی اداره می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اصفهان گفت: هزینه ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با کمک‌های خودجوش اقشار مختلف مردم و خیران تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسن مرادی روز سه‌شنبه در نشست خبری ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مجتمع مطبوعاتی اصفهان افزود: بطور مثال در سطح شهر اصفهان تعدادی از مردم، خانه و مغازه خود را داوطلبانه در اختیار فعالیت های انتخاباتی سعید جلیلی قرار دادند یا هزینه چاپ بنرها را تقبل کردند.
وی با بیان اینکه طرح «هر خانه و هر تلفن همراه یک ستاد» را دنبال می‌کنیم اضافه کرد: ۲۳۰ ستاد فرعی در این زمینه در محله‌های اصفهان در حال فعالیت است.
مرادی گفت: در شهرستان‌ها نیز حکم رییسان ستادها صادر و کار به‌صورت داوطلبانه و مردمی آغاز شده است.

ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در اصفهان به‌صورت مردمی اداره می‌شود
وی با بیان اینکه اکنون ستادهای مرکزی سعید جلیلی در همه شهرستان‌ها فعال است، افزود: این فرایند با شبکه‌سازی انجام شده در روستاها نیز آغاز شده است و بیشتر خدمات ستادها توسط مردم اداره یا تامین می‌شود.
مرادی از سفر جلیلی به اصفهان در عصر شنبه دوم تیر خبر داد و خاطرنشان کرد: این نامزد ریاست جمهوری در میدان امام(ره) اصفهان با آحاد مردم استان دیدار و گفت و گو می‌کند.
مرادی ادامه داد: با توجه به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، حجم کار مجریان انتخابات و فعالان این عرصه بالا بوده و صیانت از آرای مردم اصل کلیدی است که همه باید به آن پایبند باشیم.
وی اظهار کرد: سعید جلیلی برای همه حوزه‌ها و چالش‌های کشور برنامه مدون دارد که در صورت حمایت مردم از وی از نخستین روز پس از انتخابات عملیاتی و پیگیری می‌شود.
به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان بپیش‌بینی شده است.
در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.
طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha