ائمه جمعه و جماعات اصفهان خواستار ائتلاف نامزدهای «جبهه انقلاب» شدند

اصفهان-ایرنا- ائمه جمعه و جماعات اصفهان در حاشیه یک گردهمایی خواستار ائتلاف نامزدهای جبهه انقلاب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شدند.

به گزارش ایرنا، ائمه جمعه و روحانیون استان اصفهان روز چهارشنبه در این گردهمایی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با امضای طوماری خواستار وحدت میان نامزدهای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری شدند.

در متن درخواست ائمه جمعه و جماعات آمده است: باتوجه به قرار گرفتن حرکت قوه مجریه با درایت شهید جمهور در ریل صحیح خدمت‌رسانی به مردم، استمرار این مسیر را در گرو وحدت جریان‌های انقلابی حول یک محور می‌دانیم و از نامزدهای جبهه انقلاب درخواست ائتلاف داریم.

ائمه جمعه و جماعات اصفهان خواستار ائتلاف نامزدهای «جبهه انقلاب» شدند

این گردهمایی با سخنرانی آیت الله یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان و سیدرضا مرتضوی استاندار همراه بود.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری انتخابات برگزار و چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha