فیلم «اتل متل یه کودک» به جشنواره «نذرا» فلسطین راه یافت

مراغه- ایرنا- مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه گفت: فیلم کوتاه «اتل متل یه کودک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سجاد رفیعی» و از تولیدات این دفتر به هفتمین جشنواره بین‌المللی «نذرا» فلسطین در «پادوا» ایتالیا راه پیدا کرد.

«حسن توفیق» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم در قالب داستانی تولید شد و روایت‌گر دختر معصومی است که به فکر آزادی فلسطین اشغالی است.

وی ادامه داد: کودک داستان این فیلم کوتاه به چنان درجه‌ای از همزادپنداری با کودکان فلسطینی دست می‌یابد که هنگام خواب به جای عروسک، سنگ در دست می‌گیرد.

«توفیق» اضافه کرد: «الیسا اژدری» بازیگر این فیلم کوتاه است و «میلاد ابراهیمی» صدابرداری و عکاسی و «آذر قاسمی» طراحی صحنه و لباس آن را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه «پریسا دارابی» گریمور و خودش فیلمبردار این فیلم کوتاه هستند، اضافه کرد: این فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در فرمت «4K» تولید شد.

فیلم «اتل متل یه کودک» به جشنواره «نذرا» فلسطین راه یافت
تولید فیلم کوتاه «اتل متل یه کودک» جلوه‌ای از همدلی و همدردی کودکان ایرانی با کودکان مظلوم فلسطین

به گزارش ایرنا جشنواره فیلم کوتاه «نذرا» فلسطین یک پروژه سینمایی سیار درباره فلسطین است که در سال ۲۰۱۷ از هم‌افزایی انجمن‌های مختلف، داوطلبان و شهروندان علاقه‌مند به خاورمیانه، سینما و همبستگی با آرمان متولد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha