۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 858
کد خبر: 85508430
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روسای ستادهای چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گیلان معرفی شدند

رشت - ایرنا - دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد: تاکنون روسای ستادهای انتخاباتی ۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گیلان مشخص شده‌اند و احکام آنان به ستاد انتخابات استانداری ارسال شده است.

جواد شفیعی ثابت عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس رضا دوست جلالی به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی علیرضا زاکانی در گیلان از سوی ستاد مرکزی این نامزد حکم گرفت و معرفی شد.

وی عنوان کرد: همچنین سید حسین میرصالحی به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این خطه معرفی شده است.

به گفته وی، همچنین روز گذشته نیز کیهان هاشم نیا به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گیلان معرفی شد؛ در این حکم همچنین سید حسین رضویان عضو فعلی شورای اسلامی شهر رشت هم به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی در این شهرستان تعیین شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان عنوان کرد: عبدالرضا ابراهیمی نیز شب گذشته به عنوان رئیس ستاد مسعود پزشکیان دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گیلان تعیین و معرفی شد.

شفیعی عنوان کرد: ۲ نامزد دیگر یعنی مصطفی پورمحمدی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی تاکنون اقدامی در زمینه فعالیت‌های انتخاباتی در استان نداشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha