۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85508474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: بهبودی سیمای شهری اهواز ضروری است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: چهره شهر اهواز با داشتن ظرفیت‌های مختلف و اتمام طرح‌های عمرانی بهبود می‌یابد و باعث رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب شامگاه پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز بیان کرد: اقدامات عمرانی و زیرساختی که در شهر انجام می‌شود باعث امید بخشی به مردم خواهد شد؛ طرح بزرگ تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف اهواز سرانجام به اتمام رسید و قطعا در رفاه حال مردم بسیار اثر گذار است.

وی افزود: چندین طرح بزرگ دیگر در شهر وجود دارد که با به پایان رساندن آن‌ها شرایط برای زندگی مردم در اهواز بسیار بهتر خواهد شد.

در ادامه این آیین نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از گلایه‌های به حق مردم اهواز تناسب نداشتن زیرساخت‌های این شهر با سایر کلانشهرهای کشور است.

مجتبی یوسفی اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده بدهی ارزی شهرداری اهواز پرداخت شد و حساب شهرداری پس از سال‌ها باز شد.

وی ادامه داد: طی یکسال اخیر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به اهواز اختصاص یافت و در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

یوسفی گفت: اعتبار مورد نیاز ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی طرح‌هایی که امروز افتتاح شدند از محل حق آلایندگی و اعتبارات داخلی شهرداری اهواز تامین شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی مدیریت منابع اختصاصی به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و تکمیل طرح بزرگ‌فاضلاب اهواز را از اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی امروز در اهواز بهره برداری از محور L۴۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف و رونمایی از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس شهری بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha