۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85508866
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه بجنورد: مردم در انتخاب رییس جمهور دقت کنند  

بجنورد-ایرنا- امام جمعه بجنورد گفت: مردم در انتخاب رییس جمهور دقت و فردی را انتخاب کنند که شایستگی این ملت و نمایندگی مردم را داشته باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با تاکید بر اهمیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید رییس جمهوری با اخلاق و مردمی انتخاب شود، رییس جمهوری که سبب رضایت و خرسندی مردم و رهبری شود.

وی با اشاره به نقش رییس جمهور در مدیریت و اداره کشور گفت: نقش قوه مجریه در باز کردن گره مشکلات، ایجاد پیشرفت در جامعه، مدیریت بودجه و پیگیری مشکلات مردم کلیدی است و در ایران کسی که بیشترین نقش را در این باره دارد، رییس جمهور است از این رو انتخابات پیش رو بسیار با اهمیت است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه محور کار در انتخابات باید اخلاق باشد گفت: نامزدها باید مثل آیت الله رییسی اخلاق را رعایت کنند، طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری نیز باید تلاش کنند تا در فعالیت های انتخاباتی، اخلاق و اجتناب از توهین و تخریب رعایت شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید مردم را به حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات فرا بخوانند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری با اشاره به فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید غدیر گفت: ولی و امام جامعه بدون مردم پیروز نخواهد شد، امام جامعه در صورتی می تواند موثر و کارآمد باشد و تحول ایجاد کند که سربازان ولایی خوب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: رهبر جامعه به سربازانی همچون شهید سلیمانی نیاز دارد که علاوه بر ایران به اسلام خدمت کرد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha