ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط گروه های جهادی در شهرستان ملارد 

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از ارائه خدمات پزشکی توسط گروه جهادی پزشکی "بهشت خدمت " بصورت رایگان به مردم عزتمند بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا امین اسدی روز جمعه در این باره گفت: این اردوی جهادی به همت گروه جهادی بهشت خدمت و مرکز نیکوکاری انقلاب ملارد و با همکاری فرمانداری، بخشداری ، شهرداری ملارد، سپاه و بسیج، ادارات آموزش و پرورش،شبکه بهداشت، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، صمت و کانون خدمت رضوی به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و خدماتی اجرا گردید.

وی افزود:در اجرای این طرح جهادی، انواع خدمات رایگان درمانی شامل ویزیت پزشک عمومی، متخصص مغز و اعصاب، مامایی، متخصص گوش و حلق و بینی، متخصص داندانپزشکی روانشناسی، متخصص پوست،مشاوره، غربالگری سلامت و... ارائه می‌شود که با استقبال بسیار خوب مردم شریف این منطقه همراه بود.

اسدی اضافه کرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود.

پیش بینی می شود تا پایان امشب به بیش از ۷ هزار نفر از خدمات رایگان این گروه جهادی بهره مند شوند.

سرپرست فرمانداری ملارد به همراه خدمتکار مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان از روند ارائه خدمات به مردم عزتمند این منطقه بازدید و ضمن گفتگو با جهادگران و عرض خداقوت و قدردانی از زحمات آنان در جریان روند خدمات کریمانه این گروه قرار گرفتند.

شهرستان ملارد بعنوان غربی ترین شهرستان استان تهران از شمال شرقی با شهرستان فردیس و شهرستان کرج و از شمال تا غرب با شهرستان اشتهارد استان البرز،از جنوب با شهرستان زرندیه استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار همسایه است.

این شهرستان با بیش از ۳۷۸ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش، ۴ دهستان و ۲ شهر می باشد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha