۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85279180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ شهروند ملاردی از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند

ملارد - ایرنا - ۵۰۰ نفر از شهروندان سرآسیاب ملارد از خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی برخوردار شدند.

ب️ه گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد؛ در ادامه حضور گروه های جهادی، به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) شهرستان، گروه جهادی منتظران ظهور در مدرسه آسیه سرآسیاب شرقی مستقر شده و خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان ارائه می دهند.

️بر اساس این گزارش، این گروه متشکل از ۵۰ جهادگر و متخصص دندانپزشکی به مدت ۲ روز (۱۱ و ۱۲ آبان) خدمات درمانی دندانپزشکی شامل عصب کشی، جراحی، ترمیم ریشه و دندان دندانپزشکی تخصصی کودکان به خانواده های عزتمند این منطقه ارائه می کنند. ️

در همین راستاجابر کریمی فرماندار ملارد به همراه سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه ملارد از روند ارائه خدمات به مردم سرآسیاب بازدید و ضمن گفت وگو با جهادگران و عرض خداقوت و قدردانی از زحمات آنان در جریان روند خدمات کریمانه این گروه قرار گرفتند. ️

به گفته سروان رحیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ملارد ۵۰۰ خدمت داندانپزشکی رایگان با اعتبار تقریبی ۳۰ میلیاردریال طی مدت این به مراجعان از قبل شناسایی شده ارائه خواهد شد.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha