رئیس ستاد پزشکیان درکهگیلویه و بویراحمد: راهبرد اصلی ما منافع ملی و رفع تحریم هاست

یاسج- ایرنا- رئیس ستاد مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهبرد اصلی ما در انتخابات تاکید بر تامین منافع ملی کشورمان، رفع تحریم و بهتر شدن وضعی زندگی و معیشتی مردم است.

به گزارش ایرنا، علیرضا کفایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: ما امیدوار به مشارکت بالا هستیم چون می دانیم هر چه مشارکت و حضور مردم در میدان محسوس باشد میزان موفقیت ما بیشتر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات راهی است که می خواهیم با استفاده از آن به این نتایج برسیم، چنانچه پزشکیان پیروز این انتخابات باشد، پیگیری می کنیم.

او تاکید کرد: امید است مشارکت بالا برود و مردم به میدان بیایند.

وی ادامه داد: هنوز موجی که باید ایجاد شود، ایجاد نشده و امیداست در روزهای آینده اقشار خاکستری به این موج بپیوندند.

رئیس ستاد پزشکیان درکهگیلویه و بویراحمد: راهبرد اصلی ما منافع ملی و رفع تحریم هاست

کفایی بیان کرد: اصل برای ما منافع ملی، رفع تحریم ها و بهتر شدن وضع زندگی مردم است.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان از انسان های بسیار صادق و دلسوزی است که فقط به منافع ملی فکر می کند، حتی در زمانی که وزیر بهداشت بود، از نظر مذهبی و دموکراسی خواهی سرآمد بوده و هست.

وی ابراز کرد: به دنبال کار تشکیلاتی و حزبی و ایجاد جامعه سالم، مدنی و شکل گیری حقوق و منافع ملی هستیم.

وی با اشاره به اینکه چرا اصلاح طلبان کار تشکیلاتی نداشته اند، افزود: با مسئولان برخوردهای سیاسی شده است، حاکمیت اجازه نداده حضور و بروزی داشته باشد.

علیرضا کفایی با نظر اکثریت اعضای جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان انتخاب شده است.

کفایی از فرهنگیان بازنشسته و همچنین رییس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

سید رضا عسکری، محمد کاظم نظری، نماینده فرزانه آرامش، علی کامرانی، حمزه بنام، غلام‌حسین هادیانی‌نژاد از اعضای اصلی ستاد هستند.

محمدکاظم نظری به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان انتخاب شده است.

همچنین شامگاه دوشنبه (۲۸ خردادماه ۱۴۰۳) با حضور محمد کاظم نظری معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، ستاد سلامت دکتر پزشکیان در یاسوج افتتاح شد.

«علیرضا کفایی» رئیس ستاد پزشکیان در حکمی، «کوروش عزیزی» را به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. عزیزی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب است که سابقه فعالیت در ستاد روحانی و کاندیداهای مورد حمایت این جریان سیاسی را دارد.

جمعی از فرمانداران، معاونان و مدیران کل ستادی اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کردند. در این جلسه چهره های مانند فتاح محمدی، محمد کاظم نظری، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی، سید محمد تقوی، شاهرخ کناری، نادیا صداقت، علیرضا اتابک، ابراهیم فتاح پور، عبدالحمید پناهی، مسعود حسینی و جمعی دیگر از مدیران اسبق اجرایی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha