همکاری یکهزار و ۵۰۰ عامل اجرایی در انتخابات رازوجرگلان خراسان‌شمالی 

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: یکهزار و ۵۰۰ نفر عامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان همکاری می کنند.  

مصطفی حسن زاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آمادگی های لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره از ریاست جمهوری در این شهرستان وجود دارد وتدابیر لازم در این باره اندیشه شده است.

وی تصریح کرد: ۷۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان مرزی برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است که شامل ۳۶ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه آرای مردم این شهرستان در ۱۵ شعبه شهری و ۵۸ شعبه روستایی جمع آوری می شود افزود: شعبه های شهری این شهرستان شامل ۱۰ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است و شعبه های روستایی نیز شامل ۲۷ شعبه ثابت و ۳۲ شعبه سیار است.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: مردم این شهرستان بار دیگر با حضور حماسی در پای صندوق های رای، همبستگی و وحدت خود را به جهان نشان می دهند.

شعبه های اخذ رای در شهرستان راز و جرگلان
مجموع شعبه ها شهری روستایی ثابت سیار
۷۳ ۱۵ ۵۸ ۳۶ ۳۷

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha