سه هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرا شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: سه هزار میلیارد ریال طرح عمرانی پارسال صرف تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، هاشم علایی روز شنبه در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: با جبران نقاط ضعف و با استفاده از نقاط قوت و تجربیات سال گذشته، در سال جاری نیز برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرک‌ها و همچنین تحقق شاخص‌های ابلاغی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در حوزه صنعت به عنوان یک اصل اساسی همواره مورد تاکید شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئولان بوده و تلاش بر این است تا واحدهای تولیدی بدون کمترین دغدغه‌ای زمینه‌ ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه توسعه صنعت استان و رونق کسب و کار، در گرو توسعه شهرک‌های صنعتی است، گفت: باید با تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه‌ حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم و تقویت کنیم.

پیگیر تامین زمین برای شهرک‌های صنعتی جدید هستیم

علایی بیان کرد: به منظور تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران توسعه و ایجاد چند شهرک و ناحیه صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد و پیگیری‌های لازم به منظور تملک اراضی مورد نظر و حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از کسب موفقیت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در مجمع عملکرد سالیانه و گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۲ با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده و با تلاش مضاعف حوزه‌های مختلف، شاهد تحقق اکثر شاخص‌های در نظر گرفته شده برای این شرکت بودیم.

علایی، اردبیل را جزو نخستین استان‌های برگزار کننده مجمع سالیانه برشمرد و افزود: در این مجمع گزارش سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیات مدیره در سال ۱۴۰۲ ارائه و مورد تصویب و تایید مجمع عمومی سازمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کسب این موفقیت مهم با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی در سایه تلاش مدیران ، کارکنان و با حمایت مسئولان محقق شده است.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha