جانمایی ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در مازندران

ساری- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با هدف جمع آوری نذورات مردمی ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در استان فعال شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، میثم معافی روز شنبه افزود: نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می‌ گیرد.

وی ادامه داد: ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در استان با نظارت دامپزشکی فعال است.

معافی با تاکید بر استقرار پایگاه‌های امداد در نقاط مختلف استان، گفت: در این دیار ۳۵۰ پایگاه فعال خواهد بود که در مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد، پایگاه‌های امداد مستقر در میادین اصلی شهرها دریافت نذورات مردم نیکوکار در روز عید سعید قربان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: پارسال بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال در قالب وجه نقد و گوشت قربانی به نیازمندان کمک شد.

این مسئول ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال ۶۰۰ میلیارد ریال نذورات از مردم در عید قربان جمع آوری شود.

جانمایی ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در مازندران

وی خاطرنشان کرد: نذورات قربانی میان ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان کودکان بد سرپرست و خانواده‌ دارای بیمار صعب العلاج توزیع می‌شود.

معافی، مشارکت مردم در پویش نذر قربانی با هر مبلغ دلخواه را خواستار شد.

وی گفت: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و نیت افراد نسبت به تهیه دام زنده و ذبح شرعی و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با روش‌های غیرحضوری و با مشارکت مردم در پویش نذر قربانی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کد دستوری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷*، از طریق سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha