رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه منصوب شد

کرمانشاه - ایرنا - با معرفی دکتر عبدالرحیم بنکدار به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی؛ فعالیت تبلیغی این نامزد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه وارد مرحله جدید اجرایی خود شد.

بنکدار امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز حکم رییس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در استان کرمانشاه را دریافت کردم.

وی در مورد راه اندازی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه نیز گفت: به زودی ستاد مرکز استان و شهرستان‌ها راه اندازی می‌شود.

بنکدار اضافه کرد که زمان و مکان راه اندازی این ستادها را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دکتر عبدالرحیم بنکدار از مدیران کرمانشاهی در رزومه کاری خود معاونت وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سرپرستی این وزارتخانه را در دولت نهم دارد.

او همچنین در دولت سیزدهم به عنوان مشاور و بازرس ویژه استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه منصوب شد اما ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۲ و با نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پذیرش مسوولیت در شرکت شستا از سمت خود استعفا کرد.

بنکدار هم اکنون به عنوان عضو غیر موظف شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) مشغول به کار است.

در همین رهگذر طی روزهای اخیر شماری از طرفداران سعید جلیلی در استان کرمانشاه فعالیت تبلیغی برای این نامزد ریاست جمهوری دارند که عمده تلاش آنها در فضای مجازی است.

به گزارش ایرنا ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha