رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در کرمانشاه رسما کار خود را آغاز کرد

کرمانشاه - ایرنا - دکتر علیرضا دودمان تیپی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی نامزد نهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمانشاه منصوب و کار خود را از امروز شنبه رسما آغاز کرد.

علیرضا دودمان تیپی دانش آموخته تخصصی برق در مقطع دکترا و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه است و هم اکنون علاوه بر ریاست این واحد دانشگاهی به عنوان مشاور استاندار در حوزه اقتصاد دانش بنیان فعالیت دارد.

دودمان امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که یکی از برنامه های اصلی ستاد انتخاباتی دکتر علیرضا زاکانی راه اندازی دفتر در مرکز استان و شهرستان های کرمانشاه است.

وی افزود: به احتمال فراوان روز دوشنبه این هفته ۲۸ خردادماه مصادف با عید قربان ستاد انتخاباتی دکتر زاکانی در شهر کرمانشاه راه اندازی می شود و در نظر داریم پس از آن در سایر شهرستان ها نیز دفاتر مرتبط را راه اندازی کنیم.

وی اضافه کرد: زمان و مکان راه اندازی ستادهای شهرستانی کرمانشاه به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha