۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85510646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی بروجرد رفع تصرف شد

بروجرد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان گفت: ۲ هزار متر مربع تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان با حضور نماینده دادستان بروجرد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان سرهنگ مسلم مویدی روز یکشنبه اظهار کرد: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی براساس دستور دادستان شهرستان ۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی روستای میان ده بروجرد طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون که به‌ صورت غیرمجاز تغییر کاربری یافته بود، قلع‌ و قمع و به حالت اولیه بازگشت.

وی افزود: با تعامل و همکاری مرجع قضایی و نیروی انتظامی از هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و دولتی جلوگیری می‌شود و در صورت مشاهده برخورد قاطع با متخلفان صورت می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان بیان کرد: قبل از تخریب بنا اخطاریه برای متخلفان صادر شده بود، اما توجهی به اخطارها نشده بود و منجر به تخریب ساخت‌وساز با حکم دادستان شد.

مویدی اضافه کرد: برای مبارزه با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی در استان لرستان، گشت حفاظت از اراضی کشاورزی با انجام فعالیت شبانه‌روزی و صدور اخطاریه، از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی جلوگیری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha