مازندران تشنه سرمایه‌گذاری

نوشهر - ایرنا - یوسف نوری استاندار مازندران روز سه شنبه در حاشیه پاسخگویی به فعالان اقتصادی غرب مازندران - دفتراستانداری (نوشهر) در گفت و گو با خبرنگاران گفت : این استان با توجه به ظرفیت های بالا برای فعالیت در همه بخش ها نیازمند سرمایه گذران با توان مالی بالا را دارد.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران در سفر یک روزه به غرب استان صبح امروز با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه برای سه شهید خوشنام دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید فرهود جوادی رفت.
بازدید از پروژه تعریض و چهارخطه کردن محور کلاردشت- مرزن آباد، بررسی مشکلات واحدهای پرورش ماهیان، بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع دستی از دیگر برنامه های تعریف شده این مقام عالی دولت در این خطه غربی استان بود.

طبق آمار ارائه شده از دفتر استانداری غرب مازندران - نوشهر در این نشست که دست کم ۲۵ نفر از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حضور داشتند، بیشترین موضوع درخواست آنان، دریافت وام های بانکی کم بهره، مسائل اداری در حوزه صنایع گردشگری، تقاضای حمایت برای جبران خسارت های سیل اخیر و دریافت مجوز برای کسب و کارهای زیر بخش های کشاورزی بوده که استاندار مازندران دستورات لازم برای رسیدگی به این درخواست ها صادر کرد.

غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون فر جمعیت دارد. نور. نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha