افتتاح مجتمع ۲۸۸ واحدی مسکن ملی گچساران با حضور وزیر کشور+ فیلم

گچساران- ایرنا-  بهره برداری از نخستین واحد مسکونی در مجتمع ۲۸۸ واحدی باغ انار شهرستان گچساران روز شنبه با حضور وزیر کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این سایت مسکونی که عملیات اجرایی آن در قالب طرح اقدام ملی آغاز شده بود با تدبیر مسئولان و قرار گرفتن زیرپوشش برنامه های حمایتی دولت سیزدهم و طرح نهضت ملی مسکن روند پرشتابی گرفت بطوری پیشرفت فیزیکی این طرح ۲ برابر در این مدت افزایش یافت.

بهره برداری از این خانه ها موجب شده تا مالکان واحدهای مسکونی سایت ۲۸۸ واحدی باغ انار در گچساران کلید خانه هایشان را تحویل گرفته و رویای خانه دار شدنشان تحقق یابد.

افتتاح مجتمع 228 واحدی مسکن ملی گچساران با حضور وزیر کشور

مالکان واحدهای مسکونی مجتمع باغ انار که بخش عمده ای از آنان در خانه های بافت فرسوده پایین شهر دوگنبدان یا دیگر نقاط این شهر اجاره نشین بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در سایت باغ انار تکمیل و به بهره برداری رسید.

سید علی احمد زاده افزود: مجتمع مسکونی باغ انار در نزدیکی جاده سلامت شرکت نفت شهر دوگنبدان واقع شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت مردم و ارائه تسهیلات انجام شد افزود: از این میزان ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال آورده مردم و پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی است.

افتتاح مجتمع 228 واحدی مسکن ملی گچساران با حضور وزیر کشور

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران تصریح کرد: هم اکنون یک مجتمع ۱۳۲ واحدی دیگر در قالب فاز ۲ در ضلع شمالی این طرح در دست ساخت است و هم اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف گچساران در دست

ساخت است.

محمد راستا تاکید کرد: ساخت بیش از ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در

دست اجراست.

راستا ابراز کرد: همچنین بیش از یک هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت

گچساران در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: هم اکنون هفت سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که پنج سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

راستا ابراز کرد: این طرح ها به صورت مجتمع های ۱۲ ،۱۶ و ۲۰ واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است.

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۲۰تا ۱۰۰ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha