۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85512323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار میلیارد ریال پروژه در بخش کشاورزی سنندج افتتاح شد

سنندج- ایرنا- ۲۴ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی روز سه شنبه در شهرستان سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سنندج در مراسم افتتاح ۵۳مین واحد پرورش ماهی سردابی در شهر سنندج، اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی چهار پروژه در سطح شهرستان سنندج افتتاح شد.

حسن عسکری بیان کرد: در مجموع همزمان با این هفته ۲۴ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۱۳ نفر به طور ثابت در زیربخش های مختلف کشاورزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: ۵۳مین مجتمع پرورش ماهی سردابی یکی از ۲۴ پروژه‌ای است که همزمان با هفته جهاد کشاورزی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

سهرابی بیان کرد: ۷۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات اجرای این ۲۴ پروژه آورده سرمایه‌گذار، ۴۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی و ۴۰ میلیارد ریال آن هم از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها در مجموع زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۰۳ نفر در بخش کشاورزی و تثبت اشتغال برای ۱۱۰ نفر فراهم شده است، یادآور شد: در حال حاضر ۵۳۰ تن ماهی سردابی در واحدهای تولیدی و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی در سدهای شهرستان سنندج تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha