۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85513324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز خرید تضمینی جو  در کردستان از اول تیر، تعیین ۹ مرکز خرید

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: خرید تضمینی جو از اول تیرماه امسال آغاز می شود و ۹ مرکز خرید تضمینی این محصول در استان مشخص شده است.

پیمان اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش بینی می‌شود تولید جو در مزارع استان به حدود ۷۸ هزار تن در سال زراعی جاری برسد.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان این محصول در استان، ۹ مرکز خرید تضمینی جو در شهرستان های استان راه اندازی شده و از اول تیر تا پایان مرداد ماه مراکز تعیین شده اقدام به خرید این محصول از کشاورزان می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: به دلیل پراکنش مزارع کاشت جو، در هشت شهرستان به همت شبکه تعاونی های روستایی مراکز خرید دایر خواهد شد.

اسکندری به مراکز خرید تضمینی جو در استان اشاره کرد و ادامه داد: شرکت تعاونی روستایی حسن آباد سنندج، انبار مرکز تحقیقات کشاورزی سقز برای شهرستان های سقز و بانه، مرکز اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی سروآباد برای شهرستان های مریوان و سروآباد و انبارهای اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی واقع در روستای رشید آباد شهرستان دیواندره از اول تیرماه آماده خرید تضمینی محصول جو از کشاورزان هستند.

وی اضافه کرد: شرکت تعاونی روستایی خورخوره در شهرستان بیجار، شرکت تعاونی روستایی بلبان آباد در شهرستان دهگلان، شرکت تعاونی تولید کامشگران و دزج در شهرستان قروه و شرکت تعاونی روستایی آزادی در شهرستان کامیاران برای خرید تضمینی جو مشخص شده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهارکرد: کشاورزان جوکار می‌توانند در سطح استان در بازه زمانی مشخص شده محصول تولیدی خود را تحویل مراکز تعیین شده دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha