انتخابات با مشارکت پنج هزار عامل اجرایی در نیشابور برگزار می شود

مشهد- ایرنا- فرماندار نیشابور گفت: حدود پنج هزار نفر اعم از عوامل ستادی، اجرایی، نظارتی، بازرسی، محافظان شعب و نیروهای خدماتی در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در این شهرستان مشارکت دارند.

مهدی دونده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات ریاست جمهوری این شهرستان در قالب ۲۷۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۷۶ شعبه شهری و ۱۰۱ شعبه روستایی برگزار خواهد شد.

وی به فعالیت ۸۵ شعبه اخذ رای سیار در نیشابور اشاره و اظهار کرد: ۱۹۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان ثابت خواهد بود که مکان برپایی این شعب به ترتیب فراوانی در مدارس، مساجد و حسینیه ها، اداره ها و سایر مکان هاست.

فرماندار نیشابور گفت: تعداد شعب رای گیری در نیشابور نسبت به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تغییر چندانی نکرده است.

شهرستان نیشابور با ۲ بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار، خور، چکنه و نیشابور» با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند که مردم در روز هشتم تیرماه با انداختن رای خود به صندوق ها یکی از آنها را به عنوان رییس جمهور آینده ایران برای چهار سال آینده بر می گزینند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha