نیشابور هفت هزار و ۵۲۱ رای اولی در انتخابات ریاست جمهوری دارد

مشهد-ایرنا- فرماندار نیشابور گفت: این شهرستان ۲۷۶ هزار واجد شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارد که از این میان هفت هزار و ۵۲۱ نفر رای اولی هستند.

مهدی دونده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود پنج هزار نفر اعم از عوامل ستادی، اجرایی، نظارتی، بازرسی، محافظان شعب و نیروهای خدماتی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شهرستان نیشابور مشارکت دارند.

وی ادامه داد:حماسه سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قالب ۲۷۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۷۶ شعبه شهری و ۱۰۱ شعبه روستایی در حال برگزاری است.

فرماندار نیشابور به فعالیت ۸۵ شعبه اخذ رای سیار در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ۱۹۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان ثابت خواهد بود که مکان برپایی این شعب به ترتیب فراوانی در مدارس، مساجد و حسینیه ها، اداره ها و سایر مکان هاست.

دونده بدون اشاره به آمار آرای اخذ شده از مردم افزود: استقبال رای دهندگان نیشابوری از این انتخابات خوب بوده است.

شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی برای جمع آوری آرای چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در این استان استقرار یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha