تبلیغ، تفکر و انتخاب درست، حال و هوای اهالی نصف جهان

اصفهان – ایرنا – حال و هوای این روزهای کشور و به ویژه اهالی دیار نصف جهان در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمیخته با تبلیغات نامزدها و اندیشیدن مردم به منظور انتخاب فردی اصلح برای در دست گرفتن زمام امور اجرایی کشور است.

به گزارش ایرنا، تبلیغات انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری مطابق قانون پس از اعلام رسمی اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در رقابت‌های انتخابات از ۲۰ خرداد، آغاز شده است.

بر این اساس ۶ نامزد تایید صلاحیت شده شامل «مصطفی پورمحمدی»، «مسعود پزشکیان»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی»، «محمدباقر قالیباف» و «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی یعنی ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه هفتم تیر امکان تبلیغ اهداف و برنامه‌های خود را دارند.

همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی رادیوتلویزیونی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری که برمبنای قرعه‌کشی در روزها و شبهای جاری در حال اجراست، بیشتر مردم در گوشه و کنار استان با دقت مشغول شنیدن دیدگاه‌ها و نقطه نظرات آنها برای انتخابی درست هستند.

تبلیغ، تفکر و انتخاب درست، حال و هوای اهالی نصف جهان

چشمان نظاره‌گر مردم اصفهان همانند سایر استان‌های کشور به امید شنیدن راهکارهای منطقی و قابل اجرا از آنها برای رفع مشکلات و چالش‌های این خطه به برنامه‌ها و دیدگاه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است.

چالش‌هایی که شاید برای رفع آن در دوره‌های مختلف باید تلاشهای بیشتری صورت می‌گرفت و یا اینکه تکمیل بخشی از اقدامات نیازمند همت رییس‌جمهور جدید است.

آغاز فرآیند انتخابات در اصفهان با معرفی رییسان ستادهای نامزدهای انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به آغازشدن فرآیند انتخابات در استان گفت: تاکنون از بین ۶ نامزد انتخابات، روسای ستادهای پنج نامزد ( پزشکیان، پورمحمدی، جلیلی، زاکانی و قالیباف) در استان معرفی و فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: بر این اساس محورهای تعامل برای انجام امور تبلیغاتی نامزدها با تاکید بر نپرداختن به حواشی و تخلفات انتخاباتی به رییسان ستادها یادآوری شده است.

تبلیغ، تفکر و انتخاب درست، حال و هوای اهالی نصف جهان

وی بر تعهد به قانون و اخلاق در تمامی فرآیندهای انتخابات به ویژه تبلیغات، بمنظور برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

قرارگاه تبلیغ انتخابات، کانون جذب مشارکت‌ها

اشتیاق مردم به شنیدن برنامه‌ها و اهداف نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در قالب قرارگاه‌های تبلیغاتی به جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در این رویداد مهم سیاسی منجر خواهد شد.

بنا به گفته فرماندار اصفهان، باید قرارگاه تبلیغ انتخابات تقویت و از موازی کاری در حوزه محتوا پرهیز شود..

محمدعلی احمدی افزود: نامزدهای انتخابات باید در حوزه‌های تبلیغ، تبیین، بصیرت افزایی، رسانه و فضای مجازی با یکدیگر هماهنگی عملیاتی داشته باشند.

وی، بر لزوم توجه به اقشار مختلف جامعه و اولویت‌های موجود در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها تاکید کرد.

تبلیغ، تفکر و انتخاب درست، حال و هوای اهالی نصف جهان

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha