۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴
کد خبر: 85518018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح دفتر نمایندگی استاندارد در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد از راه اندازی دفتر نمایندگی استاندارد در این شهرستان خبر داد.

محمد امینی معاون فرمانداری ملارد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در این باره گفت : با راه اندازی این دفتر ، انواع خدمات و اقدامات پیرامون نظارت و بررسی بر اساس استانداردهای لازم برای محصولات تولیدی ،صنعتی و خدماتی سطح شهرستان فراهم و تسهیل می گردد.

وی افزود : این دفتر بعنوان اولین دفتر نمایندگی استاندارد در سطح شهرستان های استان تهران ،مراجعات به تهران را کاهش داده و برخی خدمات از قبیل راهنمایی و پاسخگویی به تولیدکنندگان ،انجام آزمایشات و صدور گواهینامه و مجوزها را به مراجعین ارائه می نماید .

محمد امینی در ضرورت راه اندازی این دفتر هم گفت: موضوع کنترل و داشتن علامت استاندار صرفا به مصرف کننده ختم نشده و با وجود شهرک ها و لکه های صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی متعدد در این شهرستان ، لازم بود تا این دفتر با هدف ارائه محصولات و خدمات دارای استاندارد و باکیفیت افتتاح گردد که امروز با حضور معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان تهران و مساعدت شهرداری صفادشت به بهره برداری رسید.

گفتنی است ساختمان نمایندگی استاندارد شهرستان ملارد در ساختمان غزل شهر صفادشت روبروی دفتر جهاد کشاورزی ارسطو واقع است.

شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت در غرب شهرستان ملارد بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی غیردولتی کشور با ۸۰۰ هکتار وسعت و ۶۰۰ واحد فعال برای بیش از ۲۳ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha