۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85514005
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۶۰۰ نفر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در رزن بر عهده دارند

همدان-ایرنا- فرماندار رزن گفت: هزار و ۶۰۰ نفر شامل عوامل ستادی و اجرایی فرایند اجرا، نظارت و تامین امنیت چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را در این شهرستان بر عهده خواهند داشت.

علی‌اصغر غفاری‌آثار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این عوامل و نیروها در بخش‌های مختلف چون اجرایی، نظارت، بازرسان، انتظامی و خدمات و اعضای ستاد انتخابات و اعضای صندوق در هشتم تیرماه آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی برای انتخاب رییس جمهوری اسلامی ایران در سطح شهرستان خواهند بود.

۸۲ شعبه اخذ رای در شهرستان رزن پیش بینی شد

وی با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان رزن ۸۲ شعبه اخذ رای شامل ۱۴ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی به تفکیک بخش مرکزی ۳۹ شعبه که ۱۱ شعبه شهری و ۲۸ شعبه روستایی را شامل می شود.

فرماندار رزن گفت: همچنین در بخش سردرود ۳۲ شعبه شامل سه شعبه شهری و ۲۹ شعبه روستایی و در بخش بقراطی نیز ۱۱ شعبه پیش‌بینی و تعیین شده که از این تعداد ۵۹ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار خواهد بود.

غفاری‌آثار اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات هشتم تیرماه مجددا، بلوغ سیاسی و مسئولیت‌پذیری و حماسه حضور موثر و بانشاط را به نمایش خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: مردم نجیب و فرهیخته شهرستان رزن در شکل‌گیری و تداوم انقلاب و نیز در جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی و نیز در تمام صحنه‌های انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته نقش به سزایی داشته‌اند.

فرماندار رزن با بیان اینکه این شهرستان دیار آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله شهید مفتح، پیران، غفاری، آیت‌الله انواری، ملاعلی معصومی‌ها، سرداران و ۳۲۰ شهید گلگون کفن، هزاران شخصیت بزرگ و مردم بی نظیر و حماسه آفرین است،گفت: شهرستان رزن همواره در انتخابات دوره‌های مختلف از مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برخوردار بوده و در این دوره از انتخابات نیز همچون سال گذشته که مردم فهیم شهرستان رزن باشور و شعور سیاسی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری دشمن شکن داشتند قطعا با تکرار حماسه خود بالاترین مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

غفاری‌آثار تصریح کرد: چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه تمامی ناظران و مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان است و ما نیز تمام توان خود را با رعایت اصل بی طرفی برای صیانت از آرای مردم به کار خواهیم گرفت.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رییس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رییسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha